Employer branding

Maak jouw organisatie interessant als werkgever!

Hoe versterk jij je Employer Branding?

Het aantal kandidaten dat reageert op een vacature die jij uitzet is sterk afhankelijk van hoe professioneel jouw organisatie zich profileert. Kandidaten willen graag werken bij (lokale) overheidsinstellingen die een goede en positieve uitstraling hebben. Versterk daarom de employer branding van jouw organisatie met een werken-bij website, awareness campagne, recruitment video of recruitment Eezine (digitaal magazine).

'Werkenbij' website

Uiteraard is het altijd goed om een vacature te delen via jouw website. Maar hoe zichtbaar is de vacature daarop en hoe krijg je voldoende geschikte kandidaten voor deze vacature? Een ‘Werkenbij’ landingspagina is hiervoor een goede tool. Deze landingspage kan naast jouw huidige website draaien. Het grote voordeel van een ‘Werkenbij’ website is dat dit professioneel oogt, al jouw vacatures overzichtelijk bij elkaar staan en dat deze ‘Werkenbij’ website eenvoudig te pushen is via Social Media en/of Google Ads campagnes.

Awareness Campagne

Door middel van een Awareness campagne breng je jouw organisatie extra onder de aandacht! Door deze campagne zet je jouw organisatie neer als goede werkgever waar het fijn werken is. Hierdoor kun je je onderscheiden van jouw concurrent. Deze Awareness Campagne doen we vaak via Social Media en kan uiteraard ook onderdeel zijn van de bestaande website en/of ‘Werkenbij’ website. De beste middelen hiervoor zijn een Recruitment Video en/of Recruitment Eezine.

Recruitment Video

Beelden zeggen meer dan duizend woorden. Promoot jouw organisatie door een wervende recruitment video. Deze recruitment video plaats je vervolgens op jouw website, werkenbij landingpage en deel je via Social Media. Laat medewerkers aan het woord die vertellen waarom het zo fijn is om te werken in jouw organisatie.

Recruitment Eezine

Door middel van een ‘digitaal magazine’ kun je jouw organisatie extra onder de aandacht brengen. In dit Eezine kun je veel foto en videomateriaal opnemen uit jouw organisatie. Zo kun je ook videomateriaal opnemen van medewerkers die vertellen hoe het is om te werken binnen jouw organisatie. Dit digitaal Magazine kun je delen via jouw website, werkenbij landingpage of deel het via Social Media.

Stuur mij meer informatie over:

    Wij gaan zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens.